
بازم داره باروون میاد .. می شنوی؟
آره می شنوی؟
یادته کنار همدیگه به صداش گوش می دادیم؟
حالا هرکدوم پشت شیشه پنجره های دور از هم
من اینجا
تو اونجا
داریم به این بارون بی نت گوش می دیم
اما یادت نره هر دومون نت های یک بارون بودیم
نت های یک بارون بودیم
شبهای بارونی
غم می شه زندونی
حس رفتن زیر بارون
بدون بارونی
زیر نورک چراغی
که سر کوچه ماست
دیدن بارون قشنگ
اینا دل خوشی ماست
شما این روزا تو بارون بگو با کی قصه داری
واسه دیدن کودوم چشم تو این روزا دل شوره داری
من و که تنها گذاشتی زیر این بارون بی نت
از خودت می خوای بسازی واسه کی دوباره یک بت؟
از همون لحظه اول شما بارونی نبودی
... من ساده فکر می کردم نتک بارونی بودی
No comments:
Post a Comment