
گفتم نرو .. با رفتن
هیچی درست نمی شه
بمون به فکر چاره باش
به فکر ساختن زندگی. دوباره باش
گفتم! نگفتم؟! نگو نه؟
!تنهات نذاشتم .. نگو نه
اینو خودت هم می دونی
!دوست که داشتم ! نگو نه
بمون شکوفه وا شه
از خواب زمونه پا شه
بمون بذار حرف بزنیم
یه راه تازه ای هست
شاید نسیب ما شه؟
رفتن یه راه کهنه است
راه نه واسه هر کس
بمون بذار حرف بزنم
یه راه تازه ای هست
شاید نره به بنبست
پاییز اگه زندگیمون
بازم بهاریش میکنیم
نگو که راه دیگه نیست
بمون یه کاریش میکنیم
رفتن یعنی شکستن
رو دیواریی زندگی
شعار مرگ نوشتن
روزگاری بود که با آهنگ های فردمنش شب ها رو صبح میکردم تو فرودگاه رشت. خودشم میدونه که عاشقم
به امید روزی که بر گردهپاییز اگه زندگیمون
بازم بهاریش میکنیم


تو به من خندیدی و نمی دانستی من