Wednesday, January 12, 2011

قسم


تو مگه قسم نخوردی دلمو تنها نذاری

روبروم نشستی اما از غریبه کم نداری


روبروی من نشستی توی چشم تو ستاره

از صدای تو شنیدم که دلت دوسم نداره


دل تو تو آسمونا ، من به دونبال دل تو

تو به دونبال ستاره ، من به یاد قسم تو


تو مگه قسم نخوردی دلمو تنها نذاری

هرگز از روز جدایی سخنی به لب نیاری


حالا روبروم نشستی حرف تو فقط جدایی

تو قسم نخورده بودی که یه دنیا بی وفایی


تو قسم نخورده بودی روزی عشق تو می میره

نور یک ستاره یک شب جای مهتاب رو می گیره

1 comment: