Thursday, June 17, 2010

تولد 4 سالگی





امسال سال چهارم تولدت شده که من بدون تو تولدت رو به خودم تبریک میگم



و به امید نزدیکی روز دیدار به یاد 3 سال زندگی در کنار هم برات اشک می ریزم



گر چه آسمون هم به عشق من نسبت به بارون پی برده و در این روز غمناک به یاد غم از دست دادنت داره می باره



به امید دیدار دوباره



فقط برای صدیقه

No comments:

Post a Comment