
امسال سال چهارم تولدت شده که من بدون تو تولدت رو به خودم تبریک میگم
و به امید نزدیکی روز دیدار به یاد 3 سال زندگی در کنار هم برات اشک می ریزم
گر چه آسمون هم به عشق من نسبت به بارون پی برده و در این روز غمناک به یاد غم از دست دادنت داره می باره
به امید دیدار دوباره
فقط برای صدیقه
No comments:
Post a Comment